אופנה ישראלית.. יש בכלל דבר כזה ?!!!!! - coca style

25 באפריל 2012

אופנה ישראלית.. יש בכלל דבר כזה ?!!!!!



לכבוד יומהולדתה של מדינת  ישראל  , הסטייליסטית לימור אלזמי מנסה קצת להבין , מה באמת קורה כאן בישראל הקטנה? כיצד ישראלים מתלבשים ולמה אין לנו באמת אופנה ישראלית!!!!

ששואלים אותי  מה לובשים בהודו אני עונה סארי , ששואלים אותי מה לובשים בסעודיה אני עונה ג'לביה ,וששואלים אותי מה לובשים בישראל אני עונה כפכפיים הייתכן ???????????! 
במדינה כמו שלנו שהיא קטנה ומתוקה ,לא היה צריך להיות קושי בליצור איזשהו אבטיפוס ,אך אם זאת ולמרות זאת ,בגלל שישראל היא מדינה מעורבת בדתות ובזרמים שונים קשה ליצור סגנון אחד משותף ובסיסי !

כל הרצון הטוב שלי בלהגדיר מה זה  אופנה ישראלית.. הסתכם בסופו של יום "בנעל כפכפים" , יצאתי לטייל במדינתנו ובדקתי מה ישראליים לובשים : ישראלי מתלבש באופן נוח לא מתאמץ, סנדלי שורש/כפכפים, ג'ינס ,חולצת טי פשוטה , אין ולא קיים קוד לבוש, בדרך כלל אותם בגדים שלבשת לעבודה תצא איתם גם למסעדה . אבל המאפיין המרכזי של ישראלי זה הכפכפים גם דתיים גם חילונים גם ערבים גם יהודים עם גרביים בלי גרביים נועלים כפכפיים, נכון שזה מעליב לתייג אותנו בצורה כזאת אפרורית ומשעממת אבל זו המציאות !!!
אני יודעת שחלקכם  יכעסו והתעצבנו  כי יש  כמה ביננו שיודעים טוב להתלבש ואפילו מצוין .. אבל עדיין אין ולא קיים קוד לבוש ישראלי !!!! (זו עובדה אלא אם כן אתה חרדי , ואז נראה אותך לבוש בחליפה ),
במקום לבנות קוד לבוש או משהו שיאפיין רק אותנו כישראלי ,אנחנו מעדיפים להיות כמו העדר... ולהעתיק  מחו"ל ..ובזמן הזה לפרנס את הגויים במנגו ,זארה ,טופ שופ וכ"ו במקום לפרנס מישהו תוצרת כחול לבן !! ובדרך זאת במקום להביא אופנה ולעשות אופנה אנחנו מאמצים סגנון בינלאומי., וכך  מוחקים כל זהות יהודית וחבל... !

הכאב הכי גדול הוא שדווקא שקמה מדינת ישראל היה סגנון אופנתי ברור !!! דמות הצבר- המא'צו הגברי  !! מכנס קצר חאקי ,כובע טמבל וסנדלים תנ"כיות, והנשים התהדרו בסרפנים כשירו של יהורם גאון "...איפה הן, הבחורות ההן, עם הקוקו והסרפן..." אז באמת איפה???????????

בדרך כלל שיש יומהולדת למישהו אז מברכים.. ודי... לכלכתי !!! אז נסיים בברכות למדינה שלי שיהיה לה שפע , ברכה מזל, שלום ובלי מלחמות אמן !!!!!
אוהבת אותכם חג עצמאות שמח לכל עם ישראל
שלכם

לימור אלזמי סטיילסטית ומעצבת אופנה

3 תגובות:

  1. וואי תותחית אהבתי...אין על הכתבות שלך!

    השבמחק
  2. היי, לימור.. כתבה מאוד מעניינת ונכונה.. אני רוצה להיכנס, ברשותך, לעומק של הדברים ולנסות להבין מדוע כך הדבר.. מדוע לישראל אין קוד לבוש אחיד כמו בשאר המדינות בעולם.. הסיבה נובעת מאותה הסיבה שלתושבי ישראל אין "מראה ישראלי" כמו שלתושבי סין, לדוגמא, יש מראה סיני (או מראה אסייתי).. ומאותה הסיבה שלישראל אין מאכלים ישראלים (מלבד, אולי, סלט ירקות קצוץ הקרוי בארצות אחרות "סלט ישראלי"). אל המדינה שלנו התקבצו אנשים מכל ארצות תבל והתחברו להם יחד המון תרבויות שונות, משונות ומגוונות מאוד.. כך יצא שכל אדם וכל עדה הביאו איתם תרבויות חדשות, קודי לבוש מסוימים, מאכלים שונים ועוד.. אז אין לנו דברים ייחודיים (מלבד המצאת הדיסק און קי, גולדסטאר ונובלס)אבל יש לנו קיבוץ גלויות, יש לנו מדינה קטנה שכל העולם מקנאים בנו, יש לנו מדינה מגוונת.. יש לנו את האנשים הכי יפים בעולם כי אנחנו מעורבבים.. ויש לנו את הלבוש הכי נוח בעולם! נכון, אולי הוא "זרוק" אבל לי חשובה יותר הנוחות.. ביום חם עם ג'ינס קצר, גופייה ונעלי משה רבינו.. הכי כיף בעולם!
    תודה ששיתפת אותנו בכתבה ותודה שהזכרת לי שלמרות הכל.. אנחנו, היהודים, העם הנבחר.. וישראל, אין מה לעשות, הכי טובה מכולם!
    חג שמח.. באיחור קל.
    תומר.

    השבמחק
  3. ברור שיש אופנה ישראלית קודם כל ידוע שישראלים אוהבים ג'ינסים ובמיוחד נמצא ש"ג'ינס לבן הוא טרנד על זמני ולא יחלוף כל כך מהר.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי